Aytenselim
Merhaba canım. Benim bebeğim de 9 aylık ben baya kilolu gitmiştim doğuma 100 üzeriydi 🥺 doğumdan iki hafta sonra tartıldım 85 olmuştum ama öylece kaldım aylarca daha sonra bir iki hafta zorladım kendimi dikkat ettim 5 kilo verdim (tabiki bunun hepsi yağ değil çoğu ödemdi) hemen belli oldu vücudum resmen inceldi sadece o 5 kiloyla :) sonra biraz ara verdim yapamadım daha sonra ideal kiloma(65) dönmek için tekrar başladım bi 5 kilo daha verdim leslie yaptım alt karın egzersizleri yaptım bazen mekik çektim bol bol su içtim. Yine bir kaç gün aradan sonra tekrar diyete başladığımda 2 kilo daha vermişim şu an 73 kiloyum 8 kilo fazlam var ama artık eski kıyafetlerimin çoğuna girebiliyorum 😀 tabi eskisi kadar düzgün durmasada 😃 yani diyeceğim şu ki evet diyet insanı sıkıyor ben çok sıkılıyorum hep aynı şeylerden arada kaçamak yapıyorum ve hep ara vererek yapıyorum mesela bir kaç gündür yine ara verdim hatta ramazan başlayalı diyeyim yani iftarda tatlılar, hamur işleri kaçabiliyor :) ama tıka basa deli gibi yemiyorum yine mesela iftarda hamur işi kızartma türü yağlı bir şey yemek istediysem tatlı yemiyorum ve mümkün olduğunca hareket ediyorum. Bide geçenlerde bir yerde okumuştum şunu diyor böyle otururken karnını içine çek ve saniye tut ilk başlarda sanki hiç yararı olmayacak gibi düşünüyor insan ama inan ki faydası oluyor karnını içine çekip içinden saymaya başlayınca karnın titremeye başlıyor zaten 😀 hemde her yerde her zaman yapabileceğin bir şey bu lütfen dene ve kendine güven daha yaz tam olarak gelmedi yaza fit girebilmek incecik kıyafetler giyebilmek çok güzel 😊 yapabilirsin kendine güven 🙏🏻