Kızlar ben sezaryen doğum yapalı 2 sene oldu kızım 27 aylık. Bu aralar uzandığım zaman kalkınca, yerden kalkınca, öksürürken, hapşırırken, ağır iş yapınca, ani hareket olsun hep ağrı oluyor dikiş yerinde. Sanki damarım kopuyor gibi şiddetli bir ağrı. Önceden yoktu bu arada. Böyle olan var mı ya gitsem mi doktora bilemedim. Alttan muayene olmakdan korkuyorum oyuzden alttan bakılır mı düşüncesinden dolayı gitmek pek istemiyorum