Sndskrsn Kendimi bildim bileli hep cok sancılı regl dönemlerim oldu doğumdan sonra bir müddet hiç sancım olmadan geçirmiştim regl dönemlerimi sonra tekrar aynı olmaya başladı bütün günlük yaşantımı etkiliyor suanda sancıdan duramıyorum ne yapabilirim 😭😭😭
Efemm Sndskrsn ben bi yerde okumuştum miyom veya kisti olanların adetleri cok sancılı oluyor dıye baktırın isterseniz cok gecmiş olsun canım
Fadime5 Sndskrsn sıcak tutun kendinizi ayaklarınızı ben evlenmeden önce serum yemeden kendime gelemezdim ağrıdan bide mide bulantısı falanda yapardı bende ayaklarınızı sıcak tutun karninizi da Allah im kolaylık versin çok zor oluyir
nursocum Sndskrsn ağrı pedleri var karnınıza ve sırtınıza yapıştırabilirsiniz. Bende çok kullandım kesin sonuç değil ama bölgeyi ısıttığı için rahatlatıyordu.