NehirElaninAnnesi Bebeğim 4 aylık oldu yeni, 2 gündür doğru düzgün emmiyor:( geceleri de çığlık atarak uyanıyor. Normal de hiç ağlamaz emer hemen uyurdu. Şimdi neden böyle anlamıyorum benzer durumu yaşayan varmı? Bu durun geçici mi ?
busra_02 NehirElaninAnnesi evet malesef var ben 4ay boyunca uykuyu unuttum meme reddi mama reddi emzik reddi herşeyi yaşadım uykusuzluk huysuzluk her şeye aşırı tepki ama 4ay sonunda yeni bir bebek gibi değişti ve düzeldi
melikeeomeer NehirElaninAnnesi 4. Ay atağından daha beter bişey yaşamadım ben gözlerim kan canağını olmuştu kaç şişe mama döktüğümü hatırlamıyorum içmeyip göğüslerim balon gibi olmuştu (normalde sütüm azdı) uykusuzluk sürekli ağlama of Allahım hatırlamak istemiyorum
Kalbim11 NehirElaninAnnesi malesf 4 ay atagı canım valla benım oğlan bi gece düzgün emiyor gunduz sanlı cay içer gibi memede emiyor oynuyor emiyor artık tüm gün aksam da sırfaz da olsa emsin diye memem acık duruyorum yanında yatar şekilde
Hilokiiii NehirElaninAnnesi var ki ne var yaşayan bir anne olarak ömrümden ömür gitmişti o en zor atak 😬😁😁
melikeeomeer NehirElaninAnnesi yani yalan olmasın ama bi 20-25 gün sürdü hatırladığım kadarıyla ve sonrasında da o dönem alıştığı şeyler devam etti
NehirElaninAnnesi Hilokiiii :( pilates topunda uyuyor bizim kontes bi de kollarım eklemlerim her yerim ağrıyor. 2 günde pertim çıktı :((((
Tugcesilam NehirElaninAnnesi seni korkutmak gibi olmadın ama sevepsiz aglamalar uyumamalat uykuys direnmesi düzen bozulması falan hepsini yaşıyoruz 4 ay 28 günlüğüz