Maviko Benim oğlum 14.5 aylık şu an, doğduğundan beri yüzüstü uyuyor. Kafasını hep çevirebiliyordu. Sıkıntımız olmadı şükür ama kontrol etmiştim hep büyüyene kadar. Şimdi zaten nasıl isterse ama hep yüzüstü bırakırım yatağına yine. Çok nadir farklı pozisyonda bulurum. Yüzüstü daha rahat ediyor bebekler gazdan dolayı ve anne karnındaki pozisyona yakın. Kontrollü bir şekilde devam edin bence