Bircorekannesi Bebikto 13 aylık oldu, penguen modunda bağıra çağıra yürüme moduna geçti o zaman gelsin mi bize ayakkabı tavsiyesi? Ne marka kullanıyorsunuz, alırken neye dikkat ettiniz hadi buyrun sohbete 🤗
Hohomoromu Bircorekannesi vicco almıştım ilk adım ayakkabısında diğer bebegimede Nike ama vicco yu öneririm daha hafif
Biscolataerkegim Bircorekannesi Vicco ilk tercih ettiğim ayakkabıydı anatomik yapıda olduğu için. Ama alalı daha 3 gün olmadı aşınma kaynaklı üründe değişim istedik. Kullanıcı hatası diyip degistirmediler. Aşınacak malzeme kullanma sende yani bebek bu ilk seferlerde illaki takılacak tökezleyecek. Sonra o markadan nefret geldi Adidasa geçtim 😊
Baby01 Ben anaokulunda öğretmenim okuldaki çocuklar hep skechers mi ne suan dogru yazilisina bakamicam 😃 ondan giyiyorlar.Rahat oldugunu soyluyorlar
Hohomoromu Baby01 evettt kesinlikle oda çok rahat şuan onu kullanıyoruz bak onu unutmuştum ama onun ilk adım ayakkabısı var mı bilmiyorum bizim ki 2 yaşında jel taban scekers 🤣 çok hafif ve esnek @Bircorekannesi
Bircorekannesi Biscolataerkegim Nereden aldınız acaba mağaza ile alakalı olabilir mi şimdi biraz korktum illaki aşınır
Biscolataerkegim Bircorekannesi Viccoyu mu nerden aldım anlamadım ? Vicco ürününü nerden alırsan al sipariş numarasını telefon numarasını ve aldığın mağazanın ismini soruyor zaten. Kendilerinin anlaştığı bir mağazaysa bile ürünü gönderin bize kendileri göndersin diyorlar da ne fayda😏 Niye aşınsın ya az buz para mı adı var diye böyle şey mi olur. Şikayet varda bile böyle yüzlerce şikayet var ayıp yaptıkları
Bircorekannesi Biscolataerkegim Acaba aldığınız mağaza mı uğraşmadı diye düşündüm direk firma ile iletişime geçiniz mi diye merak ettim ama haklısınız kimi büyük firmalar böyle malesef 🤔
Biscolataerkegim Bircorekannesi Önce firmayı aradım tabi ki onlar yönlendirdi. Yaşadığım şehirdeki vicco bayiliği gibi birşeymiş. Oraya gidersem yardımcı olacaklarını söylediler. Ayakkabıyı gönderdik 20 gün sonra şaka gibi kullanıcı hatası dediler 3 günlük ayakkabıya😀 Neyse bu da böyle bir tecrübe oldu işte. Özellikle üstü deri görünümlü fahiş fiyatlı herşeye mesafeliyimm. Ama öyle olmayan ayakkabılarina bakının hepsi öyle olacak diye bir durum yok 😊