_serefim Kızlaaar 1 aylık bebeğim var emziriyorum ilk çocuk hamileyken sürekli sade soda içtim günlük iki kez. Sodayı gerçekten çok seviyorum fakat su anda emziriyorum diye korktum içemiyorum bi sıkıntı olur mu gaz sıkıntısı falan yapar mı çocuğa ?
Mom088 _serefim bebeğiniz gazlı bir bebekse yapabilir . Ben içtim hiç gaz sıkıntımız olmadı ama her bünyede aynı etkiyi yaratmayabilir
ZmrtKby _serefim valla bana da iç hatta süt yapar demişlerdi ama aksini de sonralarda duydum bence sen doktoruna sır canım
Kalbim11 _serefim günde 1 tane iç cok faydalı canım gaz yapamz doktor söyledı ben keısn içiyorum süt de yapıyor hem
omerrmoms _serefim ilk kez duydum sende. Yediğin farklı bisi yapmış olabilir gazı ayrıca soda çok güzel süt yapar
pogacayanakli_aylamm _serefim doğal maden suyu olandan bahsediyorsunuz sanırım. Bende hamileliğimde günlük içerdim. Içerisinde birçok mineral var ve arastirdigima göre süt yapıyor. Gazda yapabilir ama aşırıya kacmadiktan sonda sorun olacağını sanmıyorum.