Emelimsi 9. Aya gireceğiz ama gece çok sık uyanıyor:( geceleri tok tutan ve deneyip faydasını gördüğünüz mama tarifi paylaşabilir misiniz?
Deletedmom345 Emelimsi Açlıktan uyanmıyor ki alışkanlıktan uyanıyor.İstediğiniz kadar tıka basa yedirip uyutun ama anne sütü alıyorsa emmek için mama içiyorsa biberon için yine kalkacaktır.
habibe_omerasaf Emelimsi benim bebeğimde 10 aylık ve emmek için cok fazla kalkıyordu. Uyutmadan 1 saat önce falan muhallebi yapıyorum sanki biraz daha düzeldi gibi uykuları sizde deneyin isterseniz 🌸
Ata0707 Emelimsi memeden kesene kadar böyle gideceğiz gibi duruyor..benim oğlan gece emmek için kaç defa kalkıyor sayamıyorum artık..çünkü alışkanlık haline getirdi..emmeden uykuya dalamıyorlar..
Deletedmom345 Emelimsi Uyandığında su içirmeyi deneyin bir kaç gün çok zor olacak ama sonra mutlaka alışacak ve kalkmayacak en azından minimum düzeye inecek.
jesiyyy 1 adet kabuğu soyulmuş elma dil 1 su bardağı su 1,bucuk yemek kaşığı irmik 1 tatlı kaşığı pekmez hepsini kaynatıp catalla iyice ez gece uyutmadan önce yediriyorum kızım bu tarifi cok sevdi 👍🏽