Merhabalar.
Bugün itibari ile 1 yaşımızı doldurduk. Beni çok çok iyi anlayacak siz güzel annelere iç dökmek istedim.
Nasıl da geçti bunca zaman. Geriye dönüp bakıyorum ama o kadar çok şey var ki. Hangi birini yazacaksın, konuşacaksın ya da anacaksın.
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmek, hep yetersiz hissetmek, hep daha iyisini yapmaya çalışmak hep hep hep sıralanır durur.
Dibine kadar korku, endişe
Dibine kadar heyecan
Dibine kadar koşulsuz sevgi
Tüm duyguları kat kat yaşadığımız koca 1 sene.
Mutluluktan ağlamak, o ağlayınca ağlamak, yetmediğini düşününce ağlamak. En çok bu geçen 1 yılda ağladım herhalde.
Emziremedim, 1 yıldır sütümü sağıp verdim. İşe başladım. Daha çok vakit geçirmek için başka işleri hep erteledim. 1-2 saatlik uykularla işe gittim. Ama bir kere olsun isyan etmedim. İyi ki var dedim. Ya olmasaydı dedim. Hep şükrettim. İçinde bulunduğum her durum için hep şükrettim. Hep geçecek dedim.
Bunları demeliydim. Çünkü anneydim. 🤗 İyi. Ki anne oldum.
Beni anne yapan, beni dünyanın en mutlu insanı yapan güzel kızım. İpek’im. İyi ki varsın iyi ki geldin. İyi ki canıma can oldun. Seni çok seviyorum seni çok seviyoruz 🌼
20.04.2020🌼