Merhaba bebeğim şimdiye kadar gaz sancısı pek çeken bir bebek değildi geceleri 1-2 kez kalkar emer uyurdu yaklaşık 15 gündür sürekli uyanıyor gaz sancısı cekiyır gibi mızıranıyor. Ben durumu anlayamadım.. 5. Ay ile alakalı mı sizde yaşadınız mı geçiyor mu bu durum