Drysrht kızım 4 aylıkken olduk bizde ancak bana ve kızıma test yapmadılar. Ben emzirdiğim için ilaç kullanmadım ama kas vücut ağrısu ve tat koku kaybı oldu. Kızımda bir belirti olmadı şükür. Yani anlamadık biz, iştahı biraz azalmıştı sasece. Allah tüm çocukları korusun, sağlıcakla büyüsünler inşallah. Psikolojisi çok zor, rabbin ailelerede sabır versin. 🌼