Birçok sütüm yok napalım postuna karşılık bu deneyimimi sizlerle paylaşmak istedim. Bebeğimin süt alerjisi sebebiyle uzunca bir süre diyet yaptım. Diyetle beraber azalan sütümün yanı sıra çocuğumdada hiçbir düzelme göremedim. Bu sebeple doktorumuz sütümü sağıp bir süre mamaya başlamamızı tavsiye etti. Sütüm git git azaldı ve 2 gündebir sağmaya başladım artık. Derken 2 ay emzirmedim bebeğimi ve doktorumuz artık yavaş yavaş emzirmeye başlayalım dedi ama sütüm hiç yok dedim. Motilium diye bir mide ilacı günde 2 şer kere 3 defa alıcaksın yan etkisi süt kanallarını uyarır süt üretir vücudun dedi. 3. Günde etkisine inanamadım göğüslerim kaynamaya başladı sütüm geldikten sonra bıraktım ara ara kullandım ama tabi uzun süre biberon kullanımından sonra memeyi tutmadığı için çocuğum maalesef sütüm yine çöpe gitti . Deneyimim umarım işinize yarar güzel anneler 🥰