Hanımlar kendime kahve makinası alıcam ama çok kararsız kaldım iki marka arasında sizde kullanıp deneyimlendiyseniz bana yardımcı olabilir misiniz
Arzum Okka ve Karaca Hatır arasında gidip geliyorum Arada çok fiyat farkı yok aslında ama karar veremedim hangisini almalıyım sizce tecrübelerinizi Benin’le paylaşır mısınız