ben sma optipro kullanıyorum sadece 1 ay emdi kapağı sarı olandan başladık ama yeni sma kutuları gri kapaklı olmuş aldık denedik ama asla rahat edemedi bizde araştırdık bulduk sarı kapaklı olanı onu kullanıyoruz suan 3 ay 18 günlüğüz hiçbir sıkıntısı yok çok şükür normalde fiyatı pahalı ama biz mama dünyasından uygun fiyata temin ediyoruz