elifhanimm ENATOR bebeğiniz maşallah çok kilolu,yerli yerinde merak ediyorum kıyaslayarak kendinizi mi tatmin etmek istediniz. Düşük olsw destek ararsınız anlarımda anlayamadım çok post açılıyor bebem zayıf diye nispet kokuyotr buralar
ENATOR elifhanimm 5 ayına giricek ama 4 ayın sonlarında merak ettim sadece normal mi dşye Bi arkadaşım ayına göre az bile dedi o yuzden
elifhanimm ENATOR arkadaşın çok biliyor 8 kilo az mı getir onu burayada bir linç yesin belki kendine gelir sjsjsj
elifhanimm ENATOR he 4 kilo bebeği normal doğurmak korkunç olurdu da. Benim bebem 5 aylık tam. 2800 doğdu şu an 9 kilo merak ediyorsan. Ama boyu azcık kısa boy atarsa zayıflar bence sjsnsj
ENATOR elifhanimm baya toparlamıs maşallah kilosu çok fazla doğmamasına rağmen maşallah 🌺evet bızımkının de boyu bıraz kısa diş emekleme derken zayıflarlar 😂
elifhanimm ENATOR evet artık bu aydan sonra 1,5 2 kilo almalar kalmıyormuş. Zayıftı fgerçekren tutmaya korkuyordum