1176asklarim 24 aylik oglum baba ,anne seda(kendi ismim) eif(elif,kardeşinin ismi) tete(teyze) ayı(dayı)😂aya(hala), aba(abla) su, dede,nene,mama, dadanlık(çaydanlik) şuan aklima bunlar geldi😅 ama bunun gibi bircok kelimeyi söyluyor, ben ne dersem tam düzgün olmasa da tekrarlıyor. Ama cümle yok. Ikili cümle olarak sadece su ver ve elif gel diyo, ha birde nerde kelimesinu ögrendi, her dakka nerde diyor. 😂 oyuncak saklayip nerde diyor. 😀🤷♀️ 8 aylikken konuşmaya başlamişti, ilk baba ve mama demişti. Birde kızım var şuan 11 aylik. Buda 6 ayliktan beri baba diyor, 7 aydan sonra mamma ve memme demeye basladi. Kendi kendine birseylerde mırıldanıyor ama anlaşilmiyor şuan tam. Şimdilik böyle bizim durum.