Mutluyuva Yeni doğum yapmış anne sütü ve mama veren bi anne olarak kaç saatte bir yemek yediriyorsunuz ve hıçkırık sorununuz oluyormu
Celaparslan Mutluyuva sarılık olmaması için sık sık emziriyordum ama yine oldu sütümden 2 satte bir emziriyordum geceleri alarm kuruyorum hıçkırık çok fazla oluyordu ama emzirince hemen geçiyor
Nva22 Mutluyuva ben anne sütü verdim hep ne zaman ağlasa yada ağlasa yeni doğduğundan 6 ayına kadar bazen de öyle hala hıçkırık da doyduğu için yapıyor diyorlar ama bence alakası yok siz verin hıçkırık olunca daha çok emmek isterler geçiriyor çünkü
Sleepwalker Mutluyuva Hıçkırık çok normal bebegin midesi büyüyor büyüdüğü için hıçkırık tutuyor bebeği hapşırmasi da ayni şekilde iç organları büyüdüğü için hapşırık tutar bebeği bana doktorum öyle söyledi bizimkini hala hıçkırık tutar 3 aylığız
Mutluyuva Sleepwalker öylemi bende endişeleniyordum off bu annelik ne stresli bişeymiş herşeyi sorasım geliyor 😂
Eda2121 Mutluyuva sarılık olmaması için 40 dk da bir 1 saate bir yani ben her saat başı felan emzirdim. Hıçkırık tabi olur çünkü hem midesi büyüyormus hemde doydugu anlama gelirmiş. Benim bebeğim şuan 5 ay 12 günlük hala tutar yani hıçkırı👶
Mihribann11 Mutluyuva iki saatte bir emzirmek yada mama . Hıçkırmasi da emzirince geçiyor, kursagu büyüyor diyorlar çevredekiler .