Gulhifa15 Herkese merhaba. Yeni doğum yaptım sayılır göğüs uçlarım aşırı yara oldu emziremiyorum. Kullanmadığım bişey kalmadı. Siz naptınız nasıl geçti
OyaGny Gulhifa15 organik tahin ve ayva çekirdeğinden jel yapmıştım bunları kullandım ve çok iyi gelmişti
Sleepwalker Gulhifa15 Ay Ben ne çektim yok gümüş korucuymus keremmiş hiç biri fayda etmedi ayva çekirdeği jeli dedi ebe onu denedim kesti acımı jel haline getir dolaba köy soğuk soğuk sür (ohh dersin ) surdukten sonra kuruyana kadar göğüs ucun açıkta kalsın ben faydasını gördüm dene bi istersen geçer zamanla inşallah
Celaparslan Gulhifa15 gümüş kapak ve lansinoh krem çok fayda etti tüm açımı dindardı. Ebemiz tahinin üzerindeki yağı da çok önerdi oda çok güzel geçiriyor demişti
Gulhifa15 OyaGny tahin denedim garmastan krem hametan lansinoh aklınıza ne geliyorsa denedim yok olmuyor kopacak sanki 🥺
marscicegi Ben çareyi sırayla iyileştirmekte bulmuştum, memenin birini acıya acıya verip ötekini sagdim ki iyileşsin, aynı zamanda kremler tabi, 1 gün falan sagdim en fazla ki sütü azaltmayayim diye, sonra da ötekine yaptım aynısını öyle çözüm bulmuştum
Elfdru Gulhifa15 Korkutmak istemem ama herkeste maalesef bu acı oluyor :( ve zamanla geçiyor gerçekten bende ağlaya ağlaya emzirirdim çok zordu yara olmuştu. Lansinoh krem kullandım ayva çekirdeğini suda bekletip kullandım zeytinyağ kullandım. En son artık emzirme bitince kendi sütümü sürdüm göğüs ucuna o da iyi geliyor. Hem emzirmeye başlamadan hemde bitikten sonra sürerseniz iyi olur. Ben göğüs kalkanı almıstım direkt meme kumaşla temas etmediği için rahat olmustu. Kolaylıklar diliyorum. Canınızı sıkmayın geçeçek inşallah 🙏🏻
Sadem1 Ben aventin göğüs kalkanını aldım. Daha kullanmadım. Çok araştırdım ama deneyin isterseniz. İnaşşalh faydası olur. Göğüs pedi kullanıyorsanız bırakın. Mantar oluşumuna neden oluyor. Yaranız daha da artıyor
Elfdru Sadem1 Ben iyi ki almışım çünkü, dediğim gibi meme ucu yara olduğu için tişörtle, akletle temas etmesi daha çok canımı yakıyordu kalkan bu konuda iyi oldu. Ayrıca akan sütü topluyordu Hem krem sürüp kalkanı kapatıyordum krem bulaşmamıs oluyordu. Tabii meme ucunu açık bırakmakta yara iyileşmesine iyi geliyor bence.
Elfdru Sadem1 Evet doğumdan önce almıştım göğüs kalkanını hemen sonra kullanmaya başladım. Siz göğüs pedini önermemişsiniz ama benim neredeyse 4 aylık olacak bebek 1 aylık olmasan kullanmaya başladım hala da kullanıyorum mantar ya da başka sıkıntı yaşamadım çok şükür. Tabii ben sık değiştiririm. Göğüs pedi Çıkan göğüs ucunu tişörtte belli olmasını engelliyor ve tişörte süt bulaşmasını engelliyor.
SeherAren Gulhifa15 bende aynı sorunu yaşadım 3 gün boyunca sonra yanlış emzirdiğimi fark ettim bebeğe sadece meme ucunu verdiğimiz zaman yara olma ihtimali fazlaymış daha sonra izlediğim videolara göre meme ucuyla kahverengi alanı birlikte tutturdum bebeğime 2 gün içerisinde iyileşti yara
Gulhifa15 SeherAren ya bende yani bana emzirmeyi gösteren ebe de ucundan tutturdu ilk. Çocuk hep öyle tutmaya devam etti. Şuan onu düzeltemiyotym hepsini ağzına nasıl verdiniz siz
eminecolak Mutlaka doğumdan itibaren gümüş kalkan kullandım çok faydasını gördüm ayrıca Mustela göğüs ucu kremi bir efsane. 1 gün bile sürmüyor iyileşmesi
Gzmzmn Gulhifa15 ben doğumdan önce lansiloh kullanmaya baslamistim, garmastan da denedim hic biri yaramadi, Gümüş kapak 2 günde geçirdi yaralarımı tavsiye ederim
Asil54 Gulhifa15 neler denedim fayda etmedi taa ki bildiğimiz vazelin kullanana dek şiddetle tabsiye ederim emzirmeden önce silmeyi unutma
OyaGny Gulhifa15 o zaman canım kesinlikle ayva jelini dene uzun zamandır manav yüzü görmüyorum ayva varsa mutlaka dene bak gör düzelecek sürekli sür sürekli bak benimki de acayipti hiç bir krem etki etmedi bu çok iyi geldi
Tugcedursun Gulhifa15 999 ayar işlenmemiş gümüş kapak var Hacettepe üniversitesi nin yaptığı onu alın pişman olmazsınız. Ben kullandım 1haftada düzeldi daha da olmadı 🤲 krem vs. Hiçbir şey yaramadı bana. Bir de birinden duydum soğanı ikiye bölüp koy demişti ama ben yapmadim yapmak istersen dene bı hemşire demişti.
Celaparslan Gulhifa15 3 tane krem denedim geçmesi için kesinlikle geçmedi daha sonra lansinoh aldık onu kullandım düzenli olarak 3 günde geçti
marscicegi Gulhifa15 3-4 güne kurtulmuştum ☺️ama yaranizin ciddiyetine de bağlı kaniycak halde değildi mesela benimki ama çok acıyordu ağlamamak içi ndisimi sıkıyordmm