Kızlar başlık ne kadar doğru bilmiyorum ama.1 yaşına girecek bı oğlum var yemek sıralarında asla telefondan video izlemeden yemiyor ben alıştırmadim.ablamin kızı var aynı ayda onun yeme problemi olduğu için izletirken oğlumda göre gorr alıştı aynı şehirde.yasamiyoruz ama bı alıştı elimden birşey gelmiyor çok hareketli bı çocuk zaten ama ne yaptıyssm olmuyor kendim söylüyorum hareketler yapıyorum ama yok varmı bı çare ,🥺🥺