6.5 aylık olduk. İyice yoruldum artık. Hiçbir zaman karnını tam doyurmuyor. Saaatlerdir aç kaldı, bu Sefer emer ya da bitirir mamayı diyorum yok, yine aynı. Yarım saatte bir uyanıyor gece, 3-4 yudum içiyor uyuyor. Sebebi ne olabilir ? Neden böyle yapıyor 😭