Aryosum Merhaba arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var, kızım 10 ay 22 günlük ve 72 cm ve 11 kilo? Bu çok mu ? Ve ben sabahları kaşık maması veriyorum toz halinde olup su ile karıştırılandan, bu mamalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
busra_02 Aryosum canım çok sağlıklı değil diyorlar genelde toz ve sıcak suyun katıldığı mamalara ve ben gece maması yapıyorum oğlum 1yaşında o ayda ki bebişe en kol sabah öğünü muz püresi pekmez ceviz ezin verin tok tutuyor ve faydalı
bossbabysmom Aryosum masallah benm oglum 16 aylk 12 kilo 😀 bende biraz kilo alsn diye kendimi yırtıyorum ama malesef 🤭
Mom088 Aryosum kaşık mamayı bilmiyorum da 11. Aya yaklaşmış bebeğin 11 kilo olması güzel ama abartı fazla değil diye biliyorum gerçi bunda doğum kilosu büyük rol oynuyor eğer 4 kilo ve üzeri doğduysa kilosu tamda olması gerektiği gibi
Aryosum busra_02 kilosu nasıl sizce? Üst sınır 11.200 yazıyor internette ben biraz takıldım o konuya yaa:/
busra_02 Aryosum üst sınırdasınız doktorunuz iyi derse biz ne desek boş 1ay falan öğünleri azaltın sabit kiloda kaldın benim oğlum 13aylık 11kilo
VSD-61 Aryosum benim kızımda 10 aylıkken 11.500 dü ama benim kızım 4.430 doğdu.ben biberon maması ve normal yemek yiyor.5-6 aylıkken kaşık maması verdimde doktor kilosu verme demişti.
Balkupum2505 Aryosum benim oğlumda 25inde 11 aylik olacak insallah 9 ay kontrolumuzde 12.400 dü kilosu hemşire yürümeye baslayinca atacak abarti bi kilo deyil demişti carsamba kendi doktorumuza gidicez bakalm kac cikacak
Krsmngl Aryosum kızım 8 ay 1 günlük 10 kilo 78 cm. Doktorumuz en ğst seviyede dedi. Aslında çok aman amanda yiyen bir bebek değil. 10 aylık bir bebek için bana fazla gelmedi
Kubra5657 Aryosum Canım bebeğin maşallah kilosu gelişimi çok güzel kaşık mamalarını doktorlar önermiyor canım onun yerine irmik pişirip muz ezebilirsin içine bir kaşık pekmezle çok lezzetli ve besleyici oluyor eğer kabızlık sorunu varsa içine bir çay kasıgı zeytinyağı koyabilirsin ben hep böyle yaptım canım irmiği armutla muzla ne varsa evde bu şekilde meyveli karıstırıp veriyorum