Alfaabetaa Ya bu süt akma olayı ve sürekli göğüslerin mastit olup vucuda ağrı sıtma yapması ne zaman bitecek 2 bucuk ay oldu doğum yapalı hala bunlarla ugrasıyorum bitmedi bii
Pekmeziletahin Alfaabetaa 3 ayı geçtikten sonra biter canım benim öyle oldu büyüdükçe daha güçlü emdikleri için akmıyor öyle tabi senin aşırı çok sütün olur o ayrı benim 3,5 ay sonra akmamaya başladı ped kullanıyordum ozamanlar şimdi kullanmıyorum kızım maşallah akacak süt bırakmıyor 😁🥰
Nazlideniz Alfaabetaa Geçmiş olsun. Bende 3 gündür arka arkaya sıtma yaşadım ateşten dolayı. Acile gittim. Mastit dediler. Hem göğüs uçlarım yara ve canım çok yanıyor hemde ateş beni çok yordu. Baya sancılı bir süreç. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Alfaabetaa elifhanimm yaa akması neysede şu mastit beni öldürüyor her meme acısında ay acaba yine m diyorum😬
pelinkahraman Mochi süt toplama pompası aldım bebek bir göğüsten emerken diğer göğüsten akan sütü toplayıp, süt saklama kabında dolapta biriktiriyorum sütüm olmadığında su içinde bardakla ılıtıp bir öğününü karşılıyorum.
Alfaabetaa pelinkahraman emzirme bittikten sonra sagıyorum bende ama bunu her zaman yapmıyorum o zamanda mastti oluyor iştee sürekli sağmakta yoruyor beni ya bitse bir an önce şu olay
Alfaabetaa Nura34 çok gecmiş olsun 8 ayda baya uzun bi süre aslında demek herkeste değişiyor bu durum
Nazlicann1993 Alfaabetaa benim genelde sabahları taş gibi oluyor bi yerde kitle gibi oluyor mastit mi bu acaba?