busra_02 Cennetkokulum26 ben 1-2kere tüylü şişme montumı yıkadım sıkma ayarı en düşük sıcaklık en düşük ayarda hiç bir sıkıntı yaşamadım çıkar çıkmaz rüzgarlı bir yerde kurut yoksa su lekesi kalıyor
Solocannn Cennetkokulum26 ben bebek montu sürekli yıkarım ama yetişkin mont riskli en iyisi kuru temizleme
MGYE Cennetkokulum26 evet hem kendi hem eşimin hem oğlumun şişme montlarımızı yıkıyorum makine de hiç bi sorunla karşılaşmadım.
Mircet Cennetkokulum26 hep yıkarım 😂 elde yıkamada 600 devirde sıktırarak normal kıyafet askısına asar öyle kuruturum hiç bişey olmadı bu zaman kadar
asz Cennetkokulum26 ben hep yıkarım.30 derece de.(perde ayarında yani).sıkmayı da 400 ya da 600 yaparım.hiç bişey olmadı bu zamana kadar.
Minikum Cennetkokulum26 yıkıyorum bişey olmuyor 30 derece 400 devirde ama bir kere babamın kaz tütü montunu yıkamıştım incecik kalmıştı kuru temizlemede düzelttirdi sonra gerç. Kaz tüyü değilse sorun olmuyor makinede yıkama