Ben Bülent beyde doğum yaptım 4 ay önce doktordan aşırı memnun kaldım sezeryanı çok iyi ama cihanpolun hemşireleri pek hoşuma gitmedi bende sağlıkçıyım ve doğumdan sonra hemşire bana nasıl emzireceğimi gösteremedi tecrübesizler 1 gün sütüm gelmemiş ben emziriyorum sanıyordum