Kuzeyufuk Kızlar bebeğim 45 günlük hep yüzüstü yatıyor böyle yatan var mı? Reflü yatağında yüzüstü ağzı hava alıca şekilde basını yan ceviriyoruö
feamtrmea Kuzeyufuk 5 aylık doğduğundan beri yüzüstü yatıyo oğlum bişey olmaz Allah ın izniyle siz yinede takip edin ☺️
egeninanns Kuzeyufuk bizimki kuvözde yüzüstü alışmıştı hastaneden çıkınca bi süre daha öyle yattı ama yan alıştırdım . Boğulma tehlikesine karşı bi de yüzüstü kalbe zararlı
Yasemin38 Kuzeyufuk benim bebeğimde 3 aylık yüz üstü uyumak daha hoşuna gidiyor😊kontrollü olmakta fayda var tabikide