elifefe
Merhaba güzel anneler, sadece mamayla beslenen kızım var 5 ay 9 günlük. Doğduğundan beri sadece mamayla beslendiği için doktorumuz artık ek gıdaya başlamamızı söyledi. Üç gün kuralıyla sebzelerden başladım. Havuç balkabağı ve patates verdim üçer gün sadece öğlenleri tek öğün birkaç çay kaşığı kadar ve bi sorun yaşamadık. İkili karışımlara falan başlıcam ama hep aynı şeyi yapmak istemiyorum bikaç gün daha yapınca sonra şimdi ne vericem diye sorun yaşıycam gibi. Yani kısaca, ek gıdaya başlarken tarifler olan aya göre verilmesi gereken verilmemesi gereken gıdaların falan yazdığı bir kitap falan ya da başka bir tavsiyesi olan var mı??? İnstagramda bu çocuk aç adında bi kitaptan bahsedenler olmuştu ama öneren kullanan var mı içinizde. Sizler nasıl yapıyorsunuz🤔