Ebaki Kizlar bebeğimde başının arkasinda kızarıklık var egzamaya bnziyo iilac kullandım geçmedi ![napsam
pilavustutavuk Ebaki ay cok geçmiş olsun. Sizinki bizimkinden cok farkli. Yara olmus artik uzeri. Mutlaka geçmediyse baska doktora daha götürün derim. Bizimki 10 kuruş büyüklüğünde kizariklik. Bi kac tanese pul pul beyaz döküntü var o kadar.