Sevgili anneler 3 buçuk aylık kızım çok ağlıyor hiç böyle ağlayan bebek değildi çok sakın kendi kendine uyuyan bebekti şimdi çok ağlıyor korkuyorum bazen bayağı ağlıyor araştırdım atak diyen birşey varmış bununla nasıl başa çıkıyor sunuz lütfen bilgi öneri verirseniz sevinirim neler yapıyorsunuz Atak olduğun da