Ikramasal duru2603 elma ve armut denedik onlarda saolsun ekşilermişti 😂 bakalım yarın sebzeye geçicez inşallah sorun yaşamayız
Oznuryunus Giizz bu tarifleri siz mi yaoiyorsunuz çok güzel açıklamış siniz şuan 4 ayligiz iki ay sonra başlıyacaz insallah dediklerinizi uygulayacam ☺️ burda özelden yazma var mı acaba
Giizz Oznuryunus instagramdan ekleyebilirsiniz isterseniz oradan yazarım. gizemkotag kullanıcı ismim kızımla resmim var
Senadeniz14 Nilmerih Vala bence herşeyi tatsın her yemeğin ♥️ Gaz sıkıntısı hiç olmadıysa verilebilir benim kızım çok gazlı bi bebekti mesela