Prenses1- Yeni doğanda burun kanalları dar oldugu için hırıltı normalmiş. Bu durum ne zaman gecer acaba başına gelen var mı?
Mirac16 Prenses1- benım oglumda vardı anne karnında olmuş dedi doktor ama gectı yani kusarken hep balgamdı sanırım kusa kusa bitti 😁
Gayeylul Prenses1- var canim bizdede olmustu hirilti dedim hasta oldu usuttu herhlade fln doktor normal olur dedi 2aylikken gecmisti
Fencimam Benim kızımda emerken hep gırtlaktan ses geliyordu doktor doktor gezdim büyüdükçe azalır dedi . Bi kaç ay sonraa geçmişti. Ama sizinki nasış bir hırıltı bilmiyorum
durununannisi__08 Benimde 43 gunluk bebegim var cogu zaman balonu agzini sikip havasibi disari cikartirsin ince tiz ses olur ys ole sesler cikartiyordu doktorumda solunhm yollari dar demisti reflu yataginda yatir 1 2 yasina kadar gecer demisti