Öncelikle merhaba herkese bebeğim 13 aylık penir zeytin mandalinanın dış zarını soyup yanağına koyunca yiyor arpa,şehriye,pirinç çorbaları yapıyprım yiyor.Akşam yemeğinde pirinç pilavı varsa,dolma içi tavuk varsa didip yanağına bırakıyorum yiyor.yemeklerine kıyma et tavuk didip koyuyorum yiyor.Eline kraker,bisküvi,ekmek elma veriyorum yiyor ama bunların dışan eline bişey verdiğimde fırlatıp atıyor bugün makarna yaptım yemedin ağzına götürüyo hemen dilşyle atıyo ne yapacağımı bilmiyorum.Acaba pütürlü gıdaya alışmışmı yoksa ben kuruntu mu yapıyorum çok üzülüyorum bugün arkadaşlarımın çocuklarını görüyorum ellerşnde kemik yiyolar mie bizimki yemeiyo die zorluyorum bu defa çocuğu.
Kusura bakmayın biraaz uzun oldu sorabileceğim kimse olmadığı için sizlere danışmak istedim…