Hsgjllcfgkpfd Kızlar bebeğim 13 aylık bu zamana kadar altını alırken hep dikkat ettim bebek temizleme pamuguyla sildim hep ıslatıp islak mendil kullanmadım yani.bundan sonra kullansam mı artık bilemedim
Zekimurendebizigorecekmi Hsgjllcfgkpfd Sleppy ıslak mendil kullanıyorum 16 aylık olacak . Başlarda ıslak pamukla silşyordum . Bence ıslak mendile geçebilirsiniz . Pişik durumlarında alan pamuk kullanabilirsinz
momyshark1 Hsgjllcfgkpfd şuan 18bucuk aylık yaklaşık 4 5 aydır yıkıyorum. Altını normalde ıslak mendili yıkayıp siliyordum ama artık gücüm yetmiyor eli direk kakasina gidiyor. Bende lavaboya götürüp sabunla bir güzel yıkıyorum
Rojdaa Doğduğundan beri sleepy sensetiv kullanıyorum bende hiç bir sorun olmadı 9 ay 14 günlük ıslak mendil hem daha rahat bence pamukta aldım ama kullanmadım
Askmeyvesininannesi Hsgjllcfgkpfd altını alırken dediğinde aklıma altın geldi asdfadsasvagahsj İçerik bambaşka çıktı asdfadd😀😂
Pamuk_seker Askmeyvesininannesi 😀😀😀geçenlerdede biri tarif istiyorum dedi megerse yol tarifiymis bekliyorum ki tatli pasta börek tarifi istesin Öyle anladım ne yapim 😀😀😀😀
Mina_momy 8 aylık doğduğundan beri prima %99 su olan ıslak mendili kullanıyorum arada çok batirirsa yıkıyorum öyle. Bi sıkıntı yaşamadım ben
Bihterycca Hsgjllcfgkpfd 10 aylık ben de su ve pamukla temizliyorum hala zaten oğlum alerjik hiç girmedim o yüzden ıslakmendşk işine