Selam kızlar, bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olacak. Artık kanguru kullanmak istiyorum, en azından gündüzleri çıkıp sahilde 1 saat de olsa yürümek istiyorum. 3 aydır Dr kontrolleri dışında hep evdeydik. Kanguru kullananlar tavsiye ettikleri marka modeli avantaj ve dezavantajlarıyla yazabilirlermi rica etsem🤔 Alırken hangi özelliklerine dikkat etmeliyim, alayım dedim ama bakıyorum hepsi aynı gibi geliyor 😬 En dogrusunu tecrube eden anneler bilir dedim 🙃 Bilgilendirmeler icin simdiden tesekkurleeer 💓