Merhaba kızım 11,5 aylık ayakta destekli duruyor ellerinde tutunca adın atıyor ancak emekleme ya da tek başına ayakta durabilme yetisi henüz yok; Biliyorum 15-18 aya kadar normal deniyor ama bu aşamada en azından emeklemeliydi diye düşünmeden edemiyorum, bir takım çalışmalarla onu destekleyip ilerletmeye çalışıuoruz ama çok istekli değil gibi, var mı benzer bir durum yaşayan ya da geçmişte yaşamış olan. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirm🙏🏻🙏🏻