En_guzel_yanim 8 aralıkta doğum yaptım. Ocak ayında adet oldum. Şubat ve mart ayında olmamıştım. Geçen hafta cuma günü adet oldum. Hala daha devam ediyor. Normal mi bu? Hiç oruç tutamadım bu yüzden🤷🏻♀️
hulyadurmus En_guzel_yanim Normal canım ben doğum yapalı 7 ay oldu bebeğim 3 aylıkken olmustuk ilk reglimi fakat sonra hiç olmadı şimdi yeni olmaya başladım. Doktorum anca vücut toparlanıyor,normal demişti 🌸 Uzun sürmesi de normal ✨