Oykuemir evet tekrar oluyo maalesef 😒 acısı sırtıma kadar vuruyodu. Bi yerde okumuştum, süt birikimiymiş o. Steril bi şekilde iğneyle patlatabilirsiniz diyodu. Dayanamadım acıya, Denedim gerçekten süt çıktı bi damla. Ama iyi bişi mi yaptım. Tabi ki hayır. Doğal yoldan, bebeğin emerek patlatmasını beklemek en doğrusu galiba 🤷🏻♀️