Hasmel Kızlar 5.5 aylık kızım var emerken başı aşırı aşırı terliyor resmen çarşafa su dökmüşüm gibi üstü kalın değil oda ısısı normal çarşaf pamuklu son 2 haftadır böyle olmaya başladı aranızda böyle birşey yaşayan var mı ??
z160813b Hasmel evet canım benm oğlumda 5 ay 1 haftalık oda aşırı terliyor başı, bacak ve ayakları bile nemli oluyor. Çok sıcak olmadığı halde öyle oluyor. Hatta üstünü çıkarıp zıbınla bile tutuyorum yine aynı
Mom070 Hasmel Endişe edecek bir şey değil aslında. Emerken sarfedilen eforun da etkisi var. Pamuklu şeyler emzirirken kafasının altına.
Hasmel z160813b ay korktum bende ya bi şeymi var diye d vitamini eksikliği falan yazıyor ama düzenli veriyorum anlayamadım
z160813b Hasmel bencede korkulacak bişey yok canım sıkma canını kurula sürekli emerken bide uykuya geçerken öyle olyo bizim 🤗
Serenity1 Emerken kendilerini zorladıkları için mi acaba benim kızımda da öyle oluyor. Kafası su gibi. Korkuyorum üşütecek kafasını diye terleyince. Neden acaba yaa bilen yazsın gerçekten
Hasmel Serenity1 Mom070 bende üşütür diye korkuyorum başının altına Müslin seriyorum ama yok yani fayda etmiyor
Hasmel z160813b ben d vitamini eksikliğinden tereddüt ettim düzenli verdiğim halde ama pedia d kullanıyorum ocean daha iyi diyorlar olmazsa onu deniyim diyorum
z160813b Hasmel bende ilk pedia kullandım sonra sağlık ocağının vermiş olduğu vitamini kullanıyorum canım d vitamin eksikliği olduğunu düşünmüyorm ben kendi fikrimce. Yine de dene tabi 🤗