Eise benim bebeğim prematüre 8 gün kaldı küvezde, o hastanedeyken sağıp götürdüm hergün. Başlarda sütüm boldu ama bebeğim eve geldikten sonra azalmaya başladı. Çok güçsüz olduğu için tam ememiyor diye yine sağıp vermeye başladım ama çevremdekiler sağdığım için sütümün azaldığını söylediler. Ben de korkup sağım yapmaktan vazgeçtim , bebeğim şimdi 3,5 aylık ama hala memeyi tam emmiyor maksimum 3 dk kadar emip bırakıyor. Aynı zamanda mama da vermeye başladık ama hiçbir şey anne sütü kadar faydalı olamıyor.Napacağımı şaşırdım kaldım😔