4 aylık bebeğim 40 çıkınca 2 kez adet oldum düzenli ama bu ay 25 gün oldu gelmedi bugun 3.kez test yaptım negatif çıktı gebelik yoktur değil mi eşim korunuyor eminim ama 1 ay gecikme çok değil mi testlerde yanılma olur mu (5tl lik olanlardan yaptım 1 haftada,15 günde, bir de bugun)