Merhaba arkadaşlar.21 aylık erkek bir bebeğim var ek gıdaya başladığımızdan beri genelde sıkıntısız ilerledik.yemek seçmez ve her öğün mutlaka yerdi.son bir haftadır değil en sevdiği yemekleri yemek kaşığı gördüğü anda deliriyor asla yemiyor.oyalayarak oyunla zar zor yediriyorum ama Artık bitik vaziyetteyim ve kilo verecek bağışıklıpı dğşecek diye korkuyorum.bu ani yeme bozukluğu hakkında fikri olan başına gelen var mı? Nasıl atlattınız bu süreci.takviye vitamin vs kullanmalımıyım?yedirmek için her yolu denedim,uzun süre aç bile kaldı fakat zorla yiyor.