Arkadaslar emziryrm bebegım 3 aylık olucak 2 gun sonra ama ben halen fazla kılo vermıs degılım 87 kıloyum kılo vermek istyrm ama emziryrm diye de ne yapacagımı bılmıyorum . Önerilerinizi bekliyorum bu konuda tecrubeli olanlarında fikirlerini beklyrmmm