Familyboy Kızlar bebeğim 3 aylık bu zamana kadar hep sma kullandım şimdi de hipp’i her yerde çok övüyorlar sizce hippe geceyimmi sma ya devammı edeyim önerilerinize ihtiyacım var
Akcm Familyboy bn hipp kullanıyorum beş aylık bebeğim çok seviyor sma denedim bir ara onu hiç sevmedi