Adaylin Kızlar bebeğim Bugün tam 4 günlük oldu. 4 gün boyunca 1 gram süt gelmedi Aptamile başladık mecburen. Bugün sabah sütüm gelmeye başladı ama akşama kadar 1 ufak biberon çıkıyor. Bide ucu yok göğsümun sağıp veriyorum. Sütüm kendine gelesiye kadar Aptamil ile bir miktar anne sütünü karıştırmadan versem sizce bir sorun olur mu ?
DaisyMom Adaylin eds sistemiyle ver canim mamayi.Boylelikle gogsunu cektikce sut gelecek.Biberona alistirmamaya calis.Biz suan 2 ayligiz kizim daha beni istemiyor.Biberon istiyor.Ilk baslarda az gelir zamanla cogalacaktir insAllah.Her emzirme sonrasi gogsunu bosalt canim.Sut gelmese bile sagmaya devam et.Ilk anne sutunden ver pesine vereceksen mama ver.Ikisini karistirma canim.
Yasemin38 Adaylin günlük 2 litreye yakın su tüketmeye özen gösterin ve sık sık emzirmeye çalışın. Kesinliklede sütüm gelmiyor diye düşünmeyin şuan 1 damla bile gitse kardır bebeğinize😊
Haticekablan Adaylin slikon göğüs ucu alıp ara ara göğsünü vermeye çalışabilirsin tutarda emerse sütünde çoğalır benimde göğüs ucum yoktu çözümü bunda buldum
AdenMariamm Adaylin Benimde 30 cc anca çıkıyor sütüm 3. Ayımızdayız ama elim ile sıkınca süt güzel geliyor 5 makine değiştirdim elektronik ile de denedim o derece yani aptamil conformil kullan ki gaz ve kabızlık sorunu fazla olmasın biz ilk normal kullandık kabızlık yaşadık. Conformil ile düzeldi şükür 🙏🏻 Canını sıkma birdw sürlü irmik tatlısı da ye oda çok iyi geliyor , ananemde bol bol hoşaf yaptı içirdi . rezene çayı iç açıkcası ben çay ve damla falan güvenemiyorum ya
Hgddd DaisyMom Merhaba biz de 2 ayligiz benim de sutum cok az beni istemiyor,biberonu istiyor,eds ile vermeye calisiyorum,5 cc filan sutum geliyo 3 saatte 1 sagiyorum ama hic cogalmiyor,sizinki de ayni mi?zamanla gelir mi
Adaylin DaisyMom kuzum şimdi benim göğüs ucum 0 yani hiç yok sipariş verdim bı kaç güne gelcek o gelince inşallah yeterse i zaman yavaştan bırakayım diyorum sabahtan akşama kendi sütümü biriktirdim ufak biberon oldu onu uyurken vereyim diyorum olur mu
Adaylin Hgddd benim sabahtan akşama 30 CC geldi bu en ufak biberon anca çıkıyor. Bende gündüz Aptamil veriyorum akşama kadar gece uyurken şifa niyetine biriktirdiğim sütümü veriyorum
Adaylin Hgddd emin olun zamanla gelcek bol bol helva ve yeşil soğan yiyin asla da gelemez diye düşünmeyin
DaisyMom Hgddd beni kendi keyfi istedigi zaman aliyor.Ya cok agrisi varsa yada uyku arasinda.Uyumak icin.Gunde 2 defa felan.Onda da zaten sutum yok.Eds ile tekrar deniyorum.Ama meme agzina geldigi icin hic birsekilde istemiyor.Eds bile işe yaramiyor artik.Benim sutumde cogalmiyor.Hic bilmiyorum cogalirmi.Benimde hiç yok denecek kadar sagincada damlaya damlaya cogalmasini bekliyorum resmen.Burda yulaf yemek sut arttirir diyorlardi.Ilk gun geceden yemistim.Sabah iki ogununde sadece kizima kendi sutumden vermistim.Sonraki gunler ne kadar yesemde yine eskiye donduk.Herseyi deniyorum ama olmuyor.Hayir emdikce cogalir ama eds bile kabul etmiyor ya.Halbuki edsyle guzelce akiyor mama.
DaisyMom Adaylin olur tabiki canim.InsAllah rahat emzirirsin.Eds emzirme sondasi ince bir hortum.Bir ucu biberonda diger ucu sizin memenizde oluyor ikisini bir cekiyor.Boylelikle bebekte ben annemi emiyorum diyerek aranizda temas oluyor.Benim bu sayede sutum geldi.
minse Adaylin humana still çay kullan ve sğt arttırıcı bestlak damla bolca su içmelisin fatdasını göreceksin. sağma ile bebeğin emiş gücü aynı değil makinalara aldanma bebekler daha güçlü emiyor.
Cgdmltr93 Adaylin mama da versen sürekli emzirmelisin gece gündüz en az 1 saat meme de kalmalı. Sütüm biriksin diye bekleme sürekli emzir ki sütün artsın. Gece emzirmesi çok önemli. Gece mama verip tok diye emzirmezsen o süt hiç artmıyor.
Baal Adaylin canım ufak biberon onu doyurur zaten,sütun yeter yani sagdiginin iki üç katını cekebiliyor bebek öyle düşün.eds sistemini deneyerek vermeye çalış bence
Deletedmom5284 göğüs ucu silikonu kullan derim az emzirirsen sütün erken bitebilir çoğalması için bol bol emzirmen gerek