Emolii Selam kizlar. 4 aylik olgum var ve emzirdigim zaman sürekli hareket icinde ayaklariyla resmen pisiklet sürüyor. Neden normal mi ?
MISRA2021 Emolii benimki de öyle ama reflüsü var ondan dolayı bir de kakasını emerken yapıyor bazen ..ya da gazı oluyor ağlıyor çekiştiriyor meme ucunu ağzında..3 aylığız kafası ter içinde kalıyor emerken
Mom832324 Emolii benimkini görseniz sürekli ayaklarıyla oynuyor ayaklarını tutsam bu sefer benim ustum başımla oynamaya başlıyor 😂 bu bebislerin hepsi aynı sanırım