Uzun zamandır kendime bir şey almıyorum. Kilom 66-67lerdeydi açıkcası yakıştıramadığım için sadece bol siyah şeyler giydim geçen yaz. Şimdi güzel kilo verdim 54 kiloyum ve hedefim 50ye inmek. Artık güzel şık şeyler özellikle de elbise tarzı şeyler almak istiyorum kendime. Ama bakıyorum bakıyorum hoşuma giden bir şey bulamıyorum. Açığım, çok mini olmadıkça hafif diz üstü de giyebilirim. Tişörtler bluzlar hep göbek açık modeller var.
sizler nasıl alışveriş yapıyosunuz? Varsa yakın zamanda netten alışveriş sepetinizi paylaşabilir misiniz? Her şey de ateş pahası olmuş anacım 🤷♀️