Kalbim11 Kızlar oğlum 4 ay 16 günlük sürekli biseyelr emmek ıssırmak istiyor agzı bir saniye durmuyor meme ama eskısı gıbı emmiyor zorluyorum sadece gece emiyor uykuda oda
Mystery06 Kalbim11 ah ahh ben de yaşıyorum aynısını gündüz bezler nerdeyse boş gece uykuda emiyo sabahki bezi iyi oluyo. Biberon vermeyin diyolar direniyorum ama bezi o kadar boş ki. Atak dönemindenmiş inşallah geçer
Kalbim11 Mystery06 inşallah cnaıö valla aynı durum bende de var bezi bombos gunduz gece komple dolu doktor da 5 bez olmazsa doymuyor diyor ben hesaplayamıypruö artık
Mystery06 Kalbim11 evrt benm de beş bez olmuyo ama ağlamıyo da anlamıyorum bu çocuğu. Gündüz 4bez olacakmış her birinin ağırlığı da yarım çay bardağı suyu boş beze döktüğümüzdeki ağırlık kadar olacakmış. Ben denedim gece dahil üç bez ancak çıkıyor