Balyanak341522 Bebeğim 4 buçuk aylık bugün farkettim,bel kısmı avuç içim kadar mor ve kuyruk sokumu da mor çizgisinin başı yani .neden olur 😣
S3d Balyanak341522 dogdugunda oluyor bebeklerde o eğer doğduğundan itibaren varsa sonra kendiliğinden kayboluyor
Blablas Benim bebeğim de doğduğundan beri var sizin ki yeni mi oldu? Doktor önemli bir şey değil demişti. Bi ismi vardı ama inanın unuttum.
Balyanak341522 Blablas ya sanırım yeni çünkü önceden olsa mutlaka dikkatimi çekerdi , bugün farkettim 😞
Ozelanneozelbebe Benimki bebeğimde dedi var 10 aylık ama doğduğundqn beri var ilk başta belli belirsiz oluyor daha sonra koyu oluyor zamanla geçer o merak etmeyin