Arkadaşlar iyi akşam biz bugün pozitif çıktık oğlum nerdeyse 10 aylık onunda öksürüğü hıysuzluğu var ve ateşi 35.2 terli değil hem temassız hem de koltuk altı ile ölçtüm aynı sonuç çıkıyor doktoruna yazdım bu saatte görmedi tabi ki hastaneye de gidemiyoruz pozitifiz. Ambulans çağırsam gelip bakar mı
ki aceba baksa da ya hastaneye götürmek gerekiyorsa nasıl gideceğiz yakınlarımızın hepsi covid bize de onlardan geçti ateşi beni telaşlandırdı bilgisi olan yazabilirse sevinirim. İyi geceler herkese