azem1234 Kızlar vücudum çok agrıyo bir saat iyisem sonra kötü oluyorum ara ara düzelme var ama hep halsizim içimden yanma geliyor ama ateşim yok bacaklarım sırtım çok ağrıyo çok korkuyorum bebeğim var 3 aylık oda bugün çok huysuz hep ağlıyor
Melooo azem1234 bunu test yapmadan kimse bilemez anlattıgınızda korona belirtileri olabilir en kısa zamanda test verin
CatBoy azem1234 belirtileriniz uyumlu vakit kaybetmeden test verin 🙏 parol içebilirsiniz geçmiş olsun
azem1234 homosapiens Allahım bu hastalıklarından bizi korusun bir an evvel çok korkuyorum ya inş çıkmaz bişe ☹️
[silindi] Hep maske tak evi bol bol havalandır. Bende bebeğim 3 aylıkken covid-19 geçirdim. Bol bol emzir. Bol bol su iç cnm. Rabbim tez zamanda şifa versin inş 🤲.