ceyda0101 ben Londra’da yaşıyorum,burda aşı oldum,olduğum gün bebeğim çok şiddetli ateşlendi..yanlız 3 gün öncesi kendi aşıları vardı 2 gün ateşlenmişti,sonra düzeldi normale döndü ,normale döndüğü günün ertesi aşı oldum ben,41.5 e çıktı ateş ,çok pişmanım yaptırdığım için.